Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Ja waarschijnlijk wel, want dan komt de nieuwe iPod Touch er bijna weer aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple producten worden NOOIT goedkoper net voor dat er nieuwe modellen verschijnen! Pas als de nieuwe modellen er zijn, dan heb je kans dat de oude voorradige spullen goedkoper worden weggedaan.

Het zou ook dom zijn van apple, dat al heel voorzichtig doet met het vrijgeven van info over nieuwe producten, om net voor aankondiging de prijzen te verlagen. Dan weet iedereen het..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, vooral winkels als V&D en Dixons verkopen de iPod Touch 4 voor 30 a 40 goedkoper, omdat de volgende generatie iPod Touch er weer is in (hoogswaarschijnlijk) september. Als je nu graag een iPod Touch wil zou ik deze echter nu gewoon kopen, aangezien de volgende generatie niet veel spannends bevat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook op wehkamp.nl kijken want daar is nu een korting op de ipod touch. Hij is nu 30 euro goedkoper.

Hier de link:
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=6F2&ArtikelNummer=715893&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=ipod&Nao=3&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=winkelen%2fkenmerkadviseurartikel&cmid=WEHC277G5G53

Ps: Ik heb er ook een en het is echt heel leuk :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de mediamarkt is ie altijd goedkoper, tenminste, ik heb die van mijn daar goedkoper gekocht :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding