Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een ondergrondse hut en ik wil deze verlichten met leds op een zonnecel? Hoe moet ik dit doen

Misschien ook websites ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik hoop dat dat juist nie bij mij gebeurd

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

eerlijk gezegd denk ik dat het simpeler en goedkoper is om een halogeen lamp op een autoaccu aansluit in die hut, en wanneer deze plat is weer oplaad met zo'n lader. tenzij je ergens zo'n kant en klaar pakket vind met een zonnepaneel en ledlampjes, en het laadcircuit... anders zal je al een printplaat moeten frezen/etsen, wat niet zo simpel is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja

Andere antwoorden (2)

Dat is vrij simpel.
Je zet een accu in de hut en sluit daar een zonnenpaneel op aan die je buiten de hut plaatst.
Vervolgens sluit je de led verlichting aan op de accu en voila....

Toegevoegd na 11 minuten:
Je kunt een zonnepaneel niet direct op een accu aansluiten daar moet wel een regelaar tussen zetten trouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje ik zal het proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je misschien waar ik die accu kan halen (en de ledjes)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij www.conrad.nl kun je alles krijgen en ook wel wat ideeën opdoen.
Je kunt ook een kant en klare lamp kopen die oplaadbare batterijen heeft en een ingebouwd zonnepaneeltje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe kom je daar aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die regelaar bedoel ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelfde zaak als je het zonnepaneel koopt.
Was meer bedoelt om je te waarschuwen dat je niet alleen een paneel en een accu koopt en denkt "zo ik heb alles draadjes aansluiten en klaar"
Vraag een zaklamp met zonnepaneeltje. Of misschien een goedkope tuinlampset met zonnecellen, die kan je buiten opladen in de zon en dan binnen zetten in de hut. Spannend hoor, zo'n hut. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: