Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een mini-waterkoker voor slechts 1 kopje thee?

Leek me handig voor op me bureau, graag ook verkoop locatie :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik heb zelf de Tefal Quick&Hot
Vind het ideaal, zeer snel en je kookt nooit teveel water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja die heb ik wel eens gezien geloof ik. Gewoon ff kijken bij de plaatselijke huishoudelijke apparaten winkel, of gewoon bij de blokker/marskramer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kun je een dompelaar voor gebruiken: een los verwarmingselement dat je in je kopje hangt. Meestal zijn ze te koop bij kampeerwinkels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Philips heeft een reiswaterkokertje voor één mok.
Eigenlijk is het een soort coffeemaker, want er zit een insert in met onderaan twee gaatjes, waar je een papieren filter in kan doen, en losse koffie, zodat je filterkoffie kan zetten.
Maar zonder de insert is het gewoon een waterkoker.

Ik had hem altijd mee (stewardess..), om op m'n kamer een lekker ochtendbakkie te kunnen zetten, als ik tijdsverschillig wakker werd, en geen zin had me eerst aan te kleden om naar de coffeeshop te gaan.

Dus het is zéker zo'n 15 jaar geleden, dat ik hem gekocht heb....

Succes met het vinden ervan!!

Toegevoegd na 1 uur:
Heb even voor je zitten googlelen : mijn reiswaterkoker/koffiezetter heb ik niet meer kunnen vinden.
Maar Unold heeft verschillende, 1/2 l waterkokertjes, va. €10,- (Unold is het merk, op verschillende sites te bestellen)

Toegevoegd na 1 uur:
Gevonden!! Hij heet Philips Travel Duo, en is oa. op Marktplaats te krijgen!! Ziet er op de foto gloednieuw uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij campingwinkels verkopen ze ook kleine waterkokers voor in de caravan. Niet voor 1 kopje, maar wel voor 2 of 3.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing