Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een blackberry gekregen een bb curve 8520

iedereen zegt dat mij ping anders is maar ik heb wel normaal alles van wat normale blackberry's hebben ik heb hem bij een hi winkel in denbosch gekocht ik wil zo graag dat mijn ping normaal is want als ik bij mijn ping iets op schrijf voor een contact persoon lijkt het of ik een bericht stuur. en ik kan mijn eigen ping niet eens vinden dat vind ik niet normaal maar die winkel in den bosch vind dat wel normaal en o ja nog iets als ik iemand oing toevoeg krijgt die geen uitnodiging hoe kan dat ?? :S:S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je heebt alleen Blackberry internet ( bis) nodig om te kunnen pingen en verder niet. Als je ping ( blackberry messenger) anders is dan kun je de nieuwste versie downloaden bij appworld. Je kunt je ping nu terugvinden in de map "instant messaging". Vanuit die map kun je hem ook verplaatsen naar dee hoofdmap zodat je hem in je beeld kunt zetten. Dit doe je weer door hem in je hoofdmap te verplaatsen naar 1 van de 1e 6 plekken in die map. De 1e 6 krijg je namelijk te zien in je scherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb jij geen BB abbonoment met normaal internet en speciaal BB internet en zonder dat kan jij niet pingen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: