Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is mijn recht?

Ik heb ongeveer drie maande terug bose in ear nootjes van 80 euro ,maar de rechter is kapot
Ik kan het bonnetje niet meer vinden en op de afschrijving staat alleen de winkel en niet de naam van het product. Is dit toch geldig? Zoniet wie wil nieuw voor me kopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alsof hier iemand is die 80 euro voor jou opzij gaat leggen... Reken daar maar niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil wel nieuwe voor je kopen, hoor. Maak €250 euro naar me over en vermeld je adres, dan loop ik wel even naar de winkel voor je. No problem. We benne op de wereld om te hellepe mekaar, toch?!
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
met zulke vragen als "wie wil nieuw voor me kopen" loop je op internet natuurlijk weer de kans, dat foute types zich aandienen, die een tegenprestatie verlangen. Link hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In-ear nootjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die laatste zin was maar een grapje hoor en er móet staan in ear oortjes maar mijn telefoon veranderde het

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, de prijs van het product icm de winkel. Een hoofdtelefooon moet een aantal jaren mee kunnen gaan. Ga niet in op een evt veronderstelling dat jij hem zelf kapot hebt gemaakt.

Of de winkelier laat hem repareren of je verlangt een nieuw exemplaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel erg afhankelijk van de oorzaak van het defect.

Bij normaal gebruik mag je in elk geval verwachten dat zulke oortjes langer dan drie maanden meegaan. Je mag dus verwachten dat de winkelier met een passende oplossing gaat komen, mits natuurlijk je de oortjes normaal behandeld hebt.

Ga terug naar de winkel en neem je bankafschrift mee.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding