Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zou ik een ipod op markplaats kopen (wel een nieuwe) of zou ik hem in de winkel kopen? is marktplaats betrouwbaar

ipod touch g4

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
706

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het in beide gevallen om een nieuwe gaat is het handiger om het via een winkel (al dan niet een betrouwbare webwinkel) te doen.

Je hebt dan namelijk gauwer de kans dat de garantie op de juiste wijze wordt uitgevoerd dan wanneer je van een willekeurige verkoper op Marktplaats.nl iets koopt.

Marktplaats is op zich een heel betrouwbare website, maar het is slechts zo betrouwbaar als de individuele verkoper, er zitten enkele rotte appels bij.

Uiteraard geldt dit probleem ook in mindere mate voor met name webwinkels, er zijn namelijk erg veel webwinkels die niet eens op de hoogte lijken te zijn van een heleboel wettelijke regels, maar bij de bekendere (web)winkels, of bij websites van winkels die ook gewoon bezoekbare filialen hebben zit je over het algemeen goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou het niet doen, of anders altijd ophalen. Koop hem gewoon in een winkel of online dat is ook handiger met garantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal hem gewoon op dan kan je zien of hij echt is enzo.
check daarvoor het serienummer of de knopjes de goeie vorm hebben of de seals kloppen enzo...
ik heb mijne ook nieuw van marktplaats...
aan de garantie heb je toch bijna niks tenzij het garantie van de winkel waar die vandaan komt is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding