Waar blijven de films van RTL8 ?
Sinds ik in Duitsland woon kijk ik geen teevee meer via de kabel, maar via de satelliet. Daar zit ook een mogelijkheid op om programma's op te nemen op de harde schijf. Twee tegelijk zelfs ; heerlijk om zonder reclame te kijken.
Nu ben ik echter gestuit op het vreemde fenomeen dat FILMS die ik opneem van RL8, en die ik niet altijd de dag erna kan bekijken, weer als sneeuw voor de zon verdwijnen. Als ik ze niet metéén kijk, staat er op een gegeven moment alleen nog maar een paar uur zwart op de schijf. Of een klein stukje film en daarna niks meer, of halverwege de film is het meteen einde oefening.
Ik heb zelfs wel eens een film al helemaal gekeken, en toen ik hem een paar dagen later weer wilde spelen, was ineens de hele film foetsie.
Het gebeurt alléén op RTL 8 , en voor zover ik weet alleen met films, hoe oud ze ook zijn. Ik heb maar 1 of 2 films die langer dan pakweg een week zijn blijven staan, en die staan er maanden later nog steeds.
Is daar een verklaring voor en - vooral - is er een manier om het te voorkomen ??
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.