Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn USB Stick in mijn computer maar hij slaat niet aan wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
986

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als de usb niet vanzelf opstart, kun je kijken of je hem kan vinden via 'mijn computer' waarschijnlijk op het bureaublad.
Dan krijg je alle schijven te zien, c schijf, d schijf, cd-rom station.
Als het goed is staat daar dan nog iets bij (met een andere naam) en dat moet dan de USB-stick zijn.

Als dit er niet bij staat, is er wellicht iets mis met de stick of met de USB-poort (aansluiting in de computer)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar kun je mijn computer vinden op een laptop?
Ik heb het niet op het bureaublad staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Start > Computer;
Start > Deze computer;
Start > Mijn computer. Eén van die mogelijkheden. Anders kun je vaak wel via je documenten map of een andere map op een knop klikken om naar je 'Deze computer' te gaan. Of in het adresbalk bovenin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt! Hiermee is het gelukt :D

Andere antwoorden (5)

Probeer een andere USB poort, komt wel eens voor als dat niet helpt is hij misschien uit de tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Kijken of die in een andere USB-poort wel werkt.
- Kijken of je USB-stick op een andere pc wel werkt.
- Kijken of een andere USB-stick of USB-apparaat op je pc wel werkt.

Als je USB-stick nergens werkt, dan weet je dat je USB-stick mogelijk kapot is.

Als geen enkel USB-apparaat op je pc werkt, dan weet je dat je USB-poorten niet meer werken.

In andere gevallen is het mogelijk dat je misschien niet de juiste drivers geïnstalleerd hebt op je pc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Controleer eerst of de USB stick wel geformatteerd is. Als dat het geval is, maar dan gebruik van de antwoorden hier boven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zit er geen vuil in je usb stick.even een paar keer goed blazen op/in de aansluiting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga het is in een andere usb poort als die het doet is die usb poort kapoT EN dan poed je die met een plakbandje of iets anders er op plakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar 'poed' je plakband op plakken?!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding