Welke tv is beter om te gamen met mijn playstation 3 (en/of XBOX 360)? Keuze gaat tussen een grote HD ready of een kleinere full HD.?
Ik wil komende week een nieuwe tv (met hdmi aansluiting) kopen met een laag budget (ik heb nu een grote koelkast dus het mag eens tijd worden).
Na lang zoeken heb ik 2 tv's gevonden die het waaruit ik ga kiezen (waarschijnlijk) en ik heb jullie hulp/tips nodig om mijn keuze te maken.
-LG 32LD 320
HD ready, contrast: 30000:1 respons: 5,2ms
32 inch (=81cm)
-Samsung syncmaster p2470 HD
Full HD, Contrast: 1000:1, respons: 5ms
24 inch (=61 cm)
Ik playstation op mijn kamer met een kijkafstand van 2,2 - 3 meter. (ik kan zelf bepalen hoever ik de tv op de kast schuif).
Wie kan mij zeggen wat beter is? Een grote (32 inch) HD ready of een kleinere (24 inch) Full HD?
Het liefst ook met een uitleg WAAROM het beter is. Want Full HD is natuurlijk beter, maar aangezien ik toch minimaal 2,2 meter ervan af zit kan het zijn dat je die full HD nauwelijks ziet als de tv redelijk klein is toch? + dat contrast ook beter is bij de grote.
Alvast heel erg bedankt!
Toegevoegd na 15 uur:
Nogmaals bedankt voor de antwoorden!
Het wordt nu waarschijnlijk de LG 32LD maar dan 350!! (dus met full hd).
Enige waar ik nu nog bang voor ben is dat de 50hz niet genoeg is voor mijn ps3/xbox 360. Van sommige hoor ik dat het te weinig is, anderen zeggen dat het kan... Misschien weet iemand toevallig hier of het kan?
Groetjes!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.