Waarom kan ik niet alles terugkijken bij Ziggo? (Van vandaag)?
Ziggo's website vermeld:
Je kan alleen programma's terugkijken als ze het replay-icoontje hebben.
Maar waarom is dit? Ik kan het programma 'opsporing verzocht' niet terugkijken maar andere programma's wel.
Met TV Gemist kun je op je TV toch wat programma's terug kijken, maar lang niet zoveel als bij Replay TV.
Wil je op je TV net zoveel kunnen terug kijken als op je tablet, dan zul je het TV abonnement moeten upgraden naar TV Complete of TV Max.
Dat staat los hiervan. Met Replay TV kan je idd meer bekijken dan met TV Gemist. Maar met Replay TV kan je ook nog steeds niet alles bekijken.
Ik heb een Ziggo abbonement en via ZiggoGo kan ik Opsporing Verzocht niet terugkijken, net als je de meeste speelfilms niet kan terugkijken. De vrager lijkt voor zover ik het kan zien een kastje te hebben welke Replay TV ondersteunt. Precies "Con Air" en "Opsporing Verzocht" hebben geen replay icoontje. Net als op ZiggoGo. Waarom films als "Con Air" niet terug te zien zijn is al vaker hier besproken (rechtenkwestie). Met Opsporing Verzocht, gok ik dat er een overeenkomst is met justitie dat men niet zaken die wellicht ondertussen al opgelost zijn nog toont. Het antwoord is dus waarschijnlijk
>>Als er aanhoudingen zijn, wordt de uitzending geblokkeerd.<<
Dit omdat zoon mailtje maar rond blijft zwerven op het internet. Er zit geen stop op. Zoiets speelt ook bij uitzendingen van opsprong verzocht. Zodra een crimineel is opgepakt heeft de uitzending zijn doel bereikt. Het is dan alleen meer werk voor de politie (en ook nadeling voor de privacy van betrokkenen) als de uitzending maar tips op blijft leveren. Vandaar dat heruitzending geblokkeerd wordt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.