Waarom kan ik niet alles terugkijken bij Ziggo? (Van vandaag)?

Ziggo's website vermeld:
Je kan alleen programma's terugkijken als ze het replay-icoontje hebben.
Maar waarom is dit? Ik kan het programma 'opsporing verzocht' niet terugkijken maar andere programma's wel.

Picture for question
3 uur geleden
VraagAntwoord66
2 uur geleden
Misschien omdat het live is en nog niet afgelopen?
LeonardN
2 uur geleden
https://npo.nl/start/serie/opsporing-verzocht/seizoen-24_1/opsporing-verzocht_855 In samenwerking met politie, justitie en de kijkers thuis worden criminelen opgespoord. >>Als er aanhoudingen zijn, wordt de uitzending geblokkeerd.<< Op de website van Opsporing Verzocht zijn alle niet-opgeloste zaken terug te zien.
ronron1212
2 uur geleden
Dat klopt inderdaad! Er is namelijk een verschil tussen TV Gemist en Replay TV. Bij Replay TV kun je bijna alle zenders terug kijken via de Mediabox XL of via ZiggoGo.
Met TV Gemist kun je op je TV toch wat programma's terug kijken, maar lang niet zoveel als bij Replay TV.
Wil je op je TV net zoveel kunnen terug kijken als op je tablet, dan zul je het TV abonnement moeten upgraden naar TV Complete of TV Max.
LeonardN
33 minuten geleden
@ronron1212
Dat staat los hiervan. Met Replay TV kan je idd meer bekijken dan met TV Gemist. Maar met Replay TV kan je ook nog steeds niet alles bekijken.
Ik heb een Ziggo abbonement en via ZiggoGo kan ik Opsporing Verzocht niet terugkijken, net als je de meeste speelfilms niet kan terugkijken. De vrager lijkt voor zover ik het kan zien een kastje te hebben welke Replay TV ondersteunt. Precies "Con Air" en "Opsporing Verzocht" hebben geen replay icoontje. Net als op ZiggoGo. Waarom films als "Con Air" niet terug te zien zijn is al vaker hier besproken (rechtenkwestie). Met Opsporing Verzocht, gok ik dat er een overeenkomst is met justitie dat men niet zaken die wellicht ondertussen al opgelost zijn nog toont. Het antwoord is dus waarschijnlijk
>>Als er aanhoudingen zijn, wordt de uitzending geblokkeerd.<<

Antwoorden (1)

Dat is in dit geval omdat Opsporing Verzocht dat zo wil.

https://npo.nl/start/serie/opsporing-verzocht/seizoen-24_1/opsporing-verzocht_855

"In samenwerking met politie, justitie en de kijkers thuis worden criminelen opgespoord.
>>Als er aanhoudingen zijn, wordt de uitzending geblokkeerd.<<
Op de website van Opsporing Verzocht zijn alle niet-opgeloste zaken terug te zien."

Ik gok dat ze eigenlijk bij voorbaat nu elke aflevering gewoon niet de mogelijk geven om terug te kijken.

Bij speelfilms is de reden vaak dat de rechthebbende dit afdwingen. Als jij via ZiggoGo/ReplayTV tientallen films dagen kan bekijken is de kans dat jij de film via een andere wijze gaat kijken kleiner.
7 minuten geleden