Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op NPO plus inloggen op de TV?

Ik wil inloggen op NPO plus en moet daarvoor met mijn telefoon een QR code scannen doe op de tv te zien is. Dan kom ik in de NPO plus app terecht (die ik op mijn telefoon geïnstalleerd heb) en moet ik daar de code die op de TV staat invullen. Maar als ik dat doe staat er “Er is een fout opgetreden, het koppelen is mislukt. Probeer het opnieuw”. terwijl ik de code gewoon goed heb ingetypt. Waar kan dit aan liggen? Het gaat om een Philips Ambilight TV

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dit kan verschillende oorzaken hebben variërend van een softwarefout, of een verouderde app op TV tot lastiger zaken als een firewall.
Check of uw TVvia andere apps op uw TV (ik bedoel dus uitdrukkelijk niet op de telefoon) toegang heeft tot internet. Zorg ook dat de telefoon verbonden is via hetzelfde netwerk als de TV (waarschijnlijk is het daarvoor voldoende wanneer uw telefoon gebruik maakt van uw eigen wifi en dus niet via 'mobiel internet'.
Daarnaast is tijd van belang. Dat soort codes zijn vaak maar een paar seconden geldig. Typ dus snel !
(Lees meer...)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: