Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke code moet ik gebruiken en hoe moet ik die invoeren om een UPC digital afstandsbediening op mijn Philips TV te gebruiken?

Ik ben de afstandsbediening van mijn TV kwijt. Ik heb gehoord dat je na het invoeren van een code op je afstandsbediening van UPC, de TV hiermee ook bestuurd kan worden. wie o wie weet welke code en hoe?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruiksaanwijzing was kwijt, bedankt voor het snelle antwoord.

Andere antwoorden (2)

in het boekje staan code's die je kunt gebruiken voor al je intellingen van div. apparaten die je hebt. je moiet wel eerst kijken welk app. je gaat instellen kijk bij tv Philips wat voor code dat is en voer dit in zoals beschreven, kijk daarna b.v naar dvd of reciever enz...alles heeft een eigen code en die zal je appart moeten activeren hiermee.
hoop dat je een stukje verder bent
gr: Harrie v Houtum
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de gebruiksaanwijzing niet meer hebt kan je ff googlen op het merk en type van de afstandsbediening. Vaak is namelijk de gebruiksaanwijzing gewoon als pdf-je te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: