TV geen beeld wel geluid, wat kan dit zijn? is dit te repareren en zo ja hoe?
Mijn tv heeft kuren, flatscreen op leeftijd (ca. 9 jaar). Samsung DNLe 81inch(?).
Ik heb wel geluid, maar geen beeld, ligt niet aan storing van KPN. Is al 3 x weer tot leven gekomen, gebracht, uit / volgende dag aan / hij doet 't! en na een tijdje verdwijnt het beeld weer en heb ik verschillende vormen van amusement (lsd kleurtjes, verticale strepen links of rechts en ook nog eens dwars door het midden links zwart en rechts grijs beeld), maar geen tv uitzendingen. Wel muziek/radio en ook het geluid van de verschillende tv-zenders.
Wat kan hier aan de hand zijn?
Een alles kunnende vrijwilliger heeft er een 'kanalenzoeker' ingezet na de eerste keer uitvallen. Heeft het daarna maanden weer gedaan en nu dus... keer op keer uitval. Wat kan hier aan gedaan worden of liever kan hier iets aan gedaan worden? en wat zou het dan kosten ongeveer?
Graag uitleg in simpele bewoordingen, geen technische termen s.v.p. :)
Zie: http://www.ebay.com/sch/Samsung-TV-Inverter-Board/163768/bn_738386/i.html Er is altijd iets te doen, en er kan altijd iets aan gedaan worden, maar het is een geldkwestie of je dat ook nog waard vindt.... Persoonlijk vind ik 9 jaar een mooie leeftijd.
Geen idee, maar als ik bedragen van rond de 30$ langs zie vliegen is dat niet zo veel, als je daardoor weer een jaar plezier van de tv kunt hebben.
Had ik het geld, kocht ik wel een nieuwe. Dat mag duidelijk zijn. :) Dus 9 jaar is tegenwoordig een goede leeftijd voor een , deze , tv?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.