Waarom slecht beeld met analoog signaal op LCD-tv, kan ik hier iets aan doen ?
Ik kijk nog steeds analoog tv, en had altijd prima beeld op mijn "gewone" tv.
Nu heb ik een platte breedbeeld LCD TV ( Panasonic TX-L32E6E ), daarop is helaas het beeld een stuk minder, licht geblurred ( vooral ogen e.d.). Bij een DVD is het beeld uitstekend, ook bij een film/serie vanaf een USBstick, soms haarscherp. Kan zo'n tv een analoog signaal dan niet goed verwerken ?
En kan ik daar iets aan doen, qua instellingen o.i.d. ?
Een (digitale)decoder hoeft niet meer te zijn dan een kastje waar je alleen maar digitale TV mee kan kijken. Je hebt ook decoders met video-opname functie, en of pauzeermogelijkheden en of video-on-demanddienst. Heb hier een TV met CI+ waaraan ik een USB-hardeschijf kan koppelen om zo TV op te nemen. Veel simpeler dan met een losse videorecorder (zeker als je vergelijkt met een VHS-recorder/DVD-recorder). -niet elke TV met CI+ kan dat overigens- De TV die ik heb kan niet het ene kanaal opnemen en dan op het andere kijken, er zijn wel decoders die dat kunnen (twintuner). Als je programma's wil pauzeren zal je iig een decoder nodig hebben. (ja ik gebruik ook nog de video) Wat bedoel je met "de video"?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.