Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is mijn tv kappotte nog te redden?

Ik heb een 32-inch lv tv en ik heb met een houten lat er op geslagen (perongeluk) natuurlijk zit er nu een barst ik mijn vraag ik kan ik een nieuw los scherm kopen andere surgesties graag gewenst

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
738
Castle
10 jaar geleden
Als het de beeldbuis zelf is dan is die niet te vervangen. Ze hebben onderdelen voor allerlei televisies en merken maar geen beeldbuizen. Zelfs al was die er dan was het nog beter om die te laten installeren door een ervaren persoon/expert. Misschien kan je ergens goedkoper een televisie aanschaffen als je de oude inlevert. Veel succes,

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het display is veruit het duurste onderdeel van de TV. Reparatiecentra kunnen vaak wel aan een nieuwe komen, maar met manuren erbij is de regel doorgaans dat een nieuwe TV kopen een stuk goedkoper is. Je kunt natuurlijk altijd offertes opvragen om dit zeker te weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is zeer afhankelijk van het type TV. Maar zoals al eerder aangegeven is het vaak goedkoper om een nieuwe tv te kopen. Je zult met een nieuwe TV wellicht 50€ duurder uitkomen maar denk hierbij dat deze TV langer mee zal gaan dan de oude.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding