Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Me PS3 doet het niet meer op me TV? Hoe kan dit?

Hallo,

Ik wil graag me PS3 aansluiten op mijn TV, maar hij doet het niet meer.. (SCART aansluiting). Als ik alle instellingen goed zet van m’n PS3 naar scart aansluiting enzo doet hij het wel op de tv waar ik HDMI + Scart heb aangesloten, maar zodra ik de scart verwissel naar m’n eigen TV doet hij het niet.. Als ik een DVD speler via scart aansluit doet hij het wel?.. Vroeger deed de PS3 het er wel altijd op. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? De TV van mij heeft geen HDMI, alleen Scart & VGA.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
624

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

misch kabelbreuk of de scart adaptertje is kapot
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle 2 niet mogelijk. Adapter kan niet & kabel ook niet. Zoals ik al zei, op me Full HD doet de scart het wel, op me SCARt tv niet. En in me SCART tv kan wel gewoon een DVD aangesloten worden die het dan doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohh dat probleem gewoon je uit/aanknop inhouden bij het opstarten dan reset het beeld vanzelf heb ik ook wel eens
probeer maar eens gewoon heletijd ingedrukt houden (ook geen spel inhebben ofzo'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat helpt allemaal niet. Het ligt vermoedelijk aan de TV, aangezien hij over andere wel via SCART het doet. Maar de aansluiting op de TV kan ook niet kapot zijn, want zoals ik zei; de DVD-speler doet het er wel op.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding