Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ontvang alleen Nederland 1 in HD en de rest in analoge kwaliteit, hoe kan dat?

Ik heb een analoge aansluiting en alleen nl 1 kan ik in hd kijken de rest van de zenders is analoog.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Ik denk dat dit standaard is, wij hebben het namelijk ook. Heel handig als je voetbal wilt kijken :)
Heb jij ziggo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen Ned1 digitaal kunt bekijken, en de rest alleen analoog, dan is waarschijnlijk je smartcard niet goed geactiveerd. Probeer je smartcard nog eens te activeren, of bel de helpdesk van je tv-provider.
bamibal
12 jaar geleden
Naar alle waarschijnlijkheid schakelt je TV op Ned 1 automatisch op digitaal HD. Via alleen analoog is HD TV n.l. niet te ontvangen. Het digitale signaal is zowel bij ZIGO als UPC en andere providers gewoon op de kabel aanwezig, dus al je provider dit signaal open heeft gezet (geen codering) voor NED 1 en je TV schakelt hier dan automatisch op in, heb je inderdaad HD TV. Wil je de rest ook in HD ontvangen, dan zal je het abonnement moeten uitbreiden naar het digitale pakket, maar dat kost wel weer extra eurootjes.
Pak je handleiding er even bij, daar zal vast wel het een en ander over HD in staan beschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je provider Ziggo is dan klopt dat.
Ned 1 is niet gecodeerd. Voor de rest van de zenders moet je je aanmelden. (En een smartcard hebben.)
Overigens kost de standaard digitaal pakket bij Ziggo je niks extra. (Extra pakketen natuurlijk wel.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing