Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een 117 inch LED TV, zonder hoogglanzende rand, aansluiting voor USB en HDMI. Wie weet een goede LED TV?

Mijn huidige LCD TV heeft een voor mij storende hoogglanzende rand, en onthoudt ook niet dat hij met HDMI moet starten ivm settopbox. Een ingang voor hoofdtelefoon is ook een pré. Budget ligt rond de 800 euro.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel dus een 46 inch/116cm LED TV. Met matte bezel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hhhmm, misschien toch een beetje beter inlezen in de materie want je maakt waarschijnlijk een aantal fouten.
117 inch is 3 meter! Je bedoelt 117cm?
LED? Geen LCD maar alleen OLED?
Met ingang voor een koptelefoon bedoel je waarschijnlijk een uitgang?
En dat voor 800 euro? Dat is [legaal] niet mogelijk.
Maar mocht je ook vrolijk worden van een 46inch [117cm] LCD tv met een HDMI & USB & koptelefoon aansluiting, dan is er hoop.

De Samsung UE46D5000 [Full HD LCD TV van 46 inch (117cm)] Met een mooie smalle bezel [de 'rand'], met Component Video, Composite, D-Sub (VGA), 4x HDMI ingangen, met DLNA [om aan je thuis netwerk aan te sluiten en films af te spelen van andere computers op je tv], USB 2.0.

Bij de media markt voor 621 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan kijken op tweakers.net daar kan je dan naar pricewatch gaan, tv's en dan kan je rechts op van alles filteren zoals resolutie, aantal inch en het budget. (er zijn nog veel meer opties) Vervolgens komen er dan een aantal tv's uit die aangeboden worden+de goedkoopste aanbieders van de tv. Vaak staan er ook afbeeldingen bij, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je graag de led tv van jou dromen wil gaan kopen dan kijk eens op kieskeurig daar kun je alles uitzoeken zoals merk inch kleur etc. en waar het het goedkoopst is .
Denk dat Samsung een goede kans maakt bij jou.

Toegevoegd na 1 minuut:
o ja en er staan beoordelingen populariteit en prijzen bij vermeld.
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing