Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een nieuwe tv, philips 4000 series. Al ik hier mijn ps3 op aansluit reageert deze traag. Hoe los ik dit op?

Dus als ik pijltje naar rechts duw, gaat de ps3 een halve seconde later pas naar rechts.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Zou u het type nummer kunnen geven? Hieruit zou je de ms tijd kunnen zien. Dit betekent de tijd wat de tv nodig heeft om het signaal van de ps3 te verwerken. Dit kun je het beste onder de 5 ms hebben anders duurt het wel erg lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sluit je ps3 op een andere tv aan en kijk of het dan verholpen is, zo ja dan is het de tv, zo niet dan is het de ps3 of de kabel

Als je wel normaal een dvd kunt afspelen, zal het niet je kabel zijn. Als het de tv is, kun je nog met je ps3 naar de winkel en m daar aansluiten op een 4606 (dat zal t type wel zijn). Als je het daar ook merkt, kan de tv het niet aan. Is het daar goed, dan is de tv kapot.
paulus811
13 jaar geleden
Probleem ligt aan het model, deze tv staat bekend om zijn idiote hoge inputlag (de tijd die het duurt voordat een beeld van je ingang op je beeld verschijnt. De halve seconde die je claimt is in werkelijkheid 130ms (0,13s) wat echt abnormaal is. 30-40ms is wat je zou verwachten.

http://www.digitalversus.com/tv-television/philips-4000-series-42pfl4606-p12335/test.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing