Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft mijn tv echt zo'n slechte kwaliteit?

Ik een nieuwe tv gekocht, namelijk de SAMSUNG LE32D550 LCD. Ik heb alleen een beetje slechte kwaliteit. Ik vraag me af of dat aan mij kan liggen of is dit gewoon de tv? Want alle reacties die ik er over heb gelezen waren zo van 'fantastische kwaliteit, geweldig apparaat'. Ik ben benieuwd."

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

Waarschijnlijk heb je nog geen digitale tv of glasvezel. Dan wordt de kwaliteit beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan echt niet, ik denk dat er een foutje in de
ontvanger zit,het is een bekend model en nummer.
Ik zou de zaak waar je de t.v hebt gekocht maar
even bellen die hebben dat zo voor elkaar.
Heb je digitale t.v?
13 jaar geleden
Hallo,

Ik zou terug gaan naar de winkel met deze tv want overal lees je goede reviews.
misschien ligt het aan de tv en anders kunnen ze je misschien tips geven over het aansluiten of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk heb jij je lcd aangesloten via de coaxkabel.Dit kan en komt vaak voor dat je beeld beroerd is.Sluit je het aan op een decoder met hdmi kabel,dan moet het probleem opgelost zijn.Anders is er wat mis met de tv...overigens als je hem op decoder met hdmi hebt aangesloten wel op de juiste ext kanaal zetten!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Het is een tv van 300 euro, een budget tv dus.
2. Waarschijnlijk maak je geen gebruik van HD-ontvangst

Als je het beste resultaat wil behalen moet je even een CI+ module en een kaartje van Ziggo of UPC (als je nu via de kabel tv kijkt).

http://www.plattetvdiscounter.nl/product/cimouldekaart/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is om te testen in je eigen huis, kan je bij de buren een tv "lenen" en kijken of het beeld dan slecht blijft, of jouw tv even bij de buren inpluggen ?
Andere optie is om een cam module te lenen en die even in je eigen tv te plaatsen.
Als je met deze opties geen veranderingen ziet heb je gelijk voor de leverancier het nodige gedaan om een garantieafhandeling te versnellen.
Overigens zal je inderdaad bij gebruik van analoge tv een vaal minder beeld hebben als bij digitaal, dat is iets waar je wel even rekening mee moet houden als je de cam module gebruikt. Het kan handig zijn om even bij de kabelleverancier te informeren of er geen werkzaamheden zijn aan de kabel in jouw omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk licht het aan de kabel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing