Hoe sluit je een koptelefoon aan op een LCD televisie?
Het is een Samsung LCD televisie van 2 jaar geleden: http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200910/20091012150540156/BN68-02360A-02L09-1007.pdf
Bovenstaande link laat zien welke televisie het is.
Ik wil er een koptelefoon op aansluiten, maar kan nergens ontdekken waar de ingang daarvoor is.
Ik heb bijvoorbeeld de koptelefoon van mijn iPod op allerlei ingangen geprobeerd, maar ik hoor geen geluid. Doe ik iets verkeerd? Heb ik een extra hulpmiddel nodig?
Het is toch wel mogelijk om een koptelefoon aan te sluiten op een LCD televisie?
Ik denk dat ik een hulpmiddel nodig heb want de Apple koptelefoon van de iPod past nergens makkelijk in. Alles waar audio-out staat heb ik geprobeerd, maar de koptelefoon gaat er maar moeilijk in. Ik durf hem niet de te hard er in te drukken, uit angst dat ik iets verkeerd doe.
In de handleiding (zie link hierboven) staat niets over het aansluiten van een koptelefoon. Kan iemand helpen? Op welke poort / aansluiting moet ie? Ik heb namelijk alles waar audio-out staat geprobeerd, maar daar past de koptelefoon (van Apple iPod) lastig in. Bij elke poort die ik geprobeerd heb hoorde ik geen geluid.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.