Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn tv voorkeuren permanent vastleggen?

Ik heb laatst een Samsung LED 37 inch uit de 5000 serie gekocht. Tot op heden krijg ik mijn voorkeuren niet permanent vastgelegd met name 'picture mode' met de menuknop en 'energy saving' met de toolsknop. Na een half uur springt ie gewoon weer op de instellingen zoals ik de tv aangeleverd kreeg. Zowel het instructieboekje als op internet kom ik geen wijs uit. Ik vroeg me af of het permanent vastleggen van mijn voorkeuren überhaupt wel mogelijk is. Mijn engels is goed, misschien heb ik er dus ook wel overheen gelezen... Alvast bedankt voor de aandacht en jullie input!

Toegevoegd na 6 dagen:
Helaas zijn beide reacties niet gelukt, maar bedankt voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk staat hij in demo of shopmode. Kiijk eens of deze truc werkt.

1. Hold down the menu button for about 15 second. The screen might flash or display "Dynamic". You will have successfully turned off Shop Mode.

2. On some panels, you have to push the volume button up once, and then let go, and hold down the Menu button for 15 seconds. (Basically, hit the volume button once and repeat step 1)

Menu knop voor 15 seconden indrukken of anders eerst volume knop omhoog en dan 15 seconden menu indrukken.

http://forums.cnet.com/7726-13973_102-3045739.html#3045739
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo MrTomaat, heb beide opties geprobeerd en steeds een half uurtje gewacht. Helaas sprong ie weer op 'show mode'... Maar bedankt voor het meedenken!
kun je hem niet terug zetten naar fabrieksinstellingen via het menu.
Bij de eerste opstart vraagt hij erom in welke modus hij moet staan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding