Ik heb een groene streep op mijn Philips LCD TV (2 jaar oud). Wat zou dit kunnen zijn?
Op mijn Philips LCD TV zit sinds kort een dunne groene streep als de TV aan staat. Bij zwart beeld niet. Dit is op alle kanalen en ook in het menu.
De streep zit links van het midden.
Ik vroeg me af wat het kan zijn, of er meer problemen over zijn gemeld (bij LCD TV's) en wat de mogelijkheden zijn voor reparatie.
Toegevoegd na 4 uur:
NB. De lijn loopt verticaal en ik vroeg me af waardoor zoiets veroorzaakt wordt en of er specifiek vaker dit soort klachten zijn. De fabrieksgarantie is verlopen. Philips gaf toen 1 jaar garantie, nu 2. De TV is nu 2,5 jaar oud.
Toegevoegd na 3 dagen:
Met de winkelier is inmiddels afgesproken dat ze een deel van de kosten betalen. De TV is immers niet zo oud. De winkelier houdt zich dan aan zijn wettelijke verplichting.
Met de winkelier is afgesproken dat ik het zelf met Philips mocht regelen en die schakelen weer een andere partij in, maar Philips betaalt een deel van de kosten zag ik, want de factuur is veel hoger dan ik hoefde te betalen (vast bedrag afgesproken). Philips gaf aan dat dit probleem coulant werd behandeld, maar dat het probleem kan voorkomen.
Maar nu wil ik wel nog weten waardoor het probleem wordt veroorzaakt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.