Wat te doen als de GSM en TV een mysterieus eigen leven gaan leiden?
Al enkele weken gebeuren er rare dingen op steeds dezelfde tijd. Tussen 20 en 21:30 uur gaat mijn GSM een aantal keer over. En steeds wanneer ik opneem krijg ik zo'n irritant toontje te horen dat je krijgt als een nummer niet bestaat. Dit varieerd van 3 tot 6 keer op de vrijdag avond. Het lijkt alsof de telefoon 2, of 3 keer over gaat en er is opgehangen voordat je de telefoon op neemt...
En of dat de vrijdag avond nog niet mysterieus genoeg is springt de TV om klokslag 22 uur op National Geographic Channel. Zelfs gisteren avond terwijl ik naar een DVD zat te kijken had ik om klokslag 22 uur ineens NGC voor me. En vorige week vrijdag was ik bezig om op GV vragen te beantwoorden. En die week daarvoor ging zelfs de TV vanzelf aan op NGC toen het 22 uur was...
Nu sta ik niet verbaasd te kijken van rare gebeurtenissen. Het heeft bij mijn vorige DVD speler 5 maanden gedeurd voordat ik door had dat die vanzelf op AV sprong als ik de 4 van de afstandbediening van de TV indrukte...
In de 3 voorbeelden heb ik per definitie de afstandbediening niet vast gehad. En mijn Nokia N96 ligt altijd binnen handbereik...
Is er iemand die een antwoord heeft op dit mysterieus eigen leven dat mijn TV en GSM leiden op de vrijdag avond?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.