Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel zenders heeft astra 1 (19.3)?

Het totaal van alle zenders, betaald en vrij te ontvangen, ook de astra test zenders. Moet rond de 900 zijn, maar hoeveel totaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je 19.2° bedoelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dom van me!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

het zijn er inmiddels meer dan 1000. een precies aantal heb ik nog niet kunnen vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij in de zenderlijst staan er al 1098- dit is van een scan van 17-9-2010,
Je kunt op. Www.lyngsat.com vinden wat er zoal word uitgestraald op satelliet .
Nu vraagje terug, waarom wil je dit weten?
De meeste recievers zit een scan optie op en dan weet je het ook.
Wat wil je met de info? Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt. Ik weet dat dat er op zit, maar ik heb een andere topfield 4000 gekocht en die laad maar rond de 300 zenders in, totaal. Dat is veel te weinig, ik wou de vorige eigenaar graag confronteren met het aantal zenders dat er ingeladen horen te worden. (dus alles, ook de test kanalen en betaalde zenders die ik niet ontvang). IK heb een andere ontvanger nog staan en die laad rond de 900. Ik heb die ook aangesloten, leeg gemaakt en opnieuw laten zoeken, toen kwam ik dus rond de 900, (kan nu niet kijken hoeveel, zit in buitenland). Alle instellingen zijn hetzelfde. Enig idee hoe dat kan komen? Ook dezelfde kaart en module zijn in beide ontvangers gebruikt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding