Met een powerbank die voor het opladen van mobiele telefoons is bedoeld kun je niets beginnen, daar komt 5 volt uit.
We kunnen uit je vraag niet opmaken wat voor ledlampen het zijn, dus op welke spanning ze werken. Mochten het 12 volts lampen zijn, dan kun je ze testen met een 9 volt batterij (zo een blokje). Bij 220 volts lampen kun je ze via het lichtnet testen, maar dat is zonder de goede apparatuur nogal een riskante aangelegenheid.
escape
een uur geleden