Kan ik een wasmachine aanzetten zonder vaste wateraansluiting en afvoer in schuur?
Wasmachine past niet in de kleine keuken, ook zit de woning op een bovenwoning met zeer smalle trappen. Dus moeilijk te verhuizen. Heb een buitenschuur ongeveer 6 meter van de appartement vandaan. In de schuur zit geen kraanwater of afvoer. Kan ik zoals een mini wasmachine die je gebruikt op vakantie een mogelijkheid maken om een gewone zware wasmachine te gebruiken in de schuur zonder vaste wateraansluiting en afvoer? Het is een huurwoning dus ik mag geen leidingen aanmaken voor de machine.
Toegevoegd na 2 dagen:
Nu heb ik een paar prima berichten gelezen die ik wil uitoefenen, maar ja, hoe weet ik of een schuur vorstvrij is? En hoe maak je een schuur vorstvrij? Is dit moeilijk en kost dit veel geld? Hoe zit het bij verlaten huurwoning, moet ik of kan ik materiaal makkelijk verwijderen?
dus kans dat je hem naar zijn mallemoer heb als je dat niet aansluit is groot
maar waarom past je wasmachine niet ?
is het bijv een brede bovenlader ? bovendien ook als zou je hem vullen met water en dan aanzetten de kans dat je later kan dweilen is gewoon te groot zker als je het zo wilt laten
je kan nooit gegarandaard altijd onthouden wanneer de pomp zijn werk doet
dikke pech en veel kosten als het mis gaat Misschien kan je via facebook iets ruilen?
Want ik kan begrijpen dat een brede wasmachine niet zal passen
maar hoe oud het huis ook is er zal toch zeker ruimte gemaakt zijn voor een wasmachine ?
door de vorige bewoners lijkt mij
een normaal formaat moet gewoon passen
Zowel de aansluiting als de afvoer is er niet.
Je vraagt nu of de wasmachine kan zonder wateraansluiting of afvoer...
Of wil je iets anders vragen ?
Zijn de woningen naast je vergelijkbaar ?
hoe hebben zij het opgelost ?
Het is tijdelijk wel te doen lijkt me water vullen is te doen maar afvoeren is toch een hele klus.
https://www.mijn-thuis.nl/Ik-ben-huurder/Woning-aanpassen/Zelf-woning-aanpassen/
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.