Keukenapparatuur blijft stukgaan, welke rechten hebben we?
Drie jaar geleden hebben wij erg veel geld uitgegeven om dure keukenapparatuur te kopen van een A-merk (vaatwasser, kookplaat, stoomoven, oven). Dit betreft echt een topmerk, waarvan onze verwachtingen dan ook waren dat deze apparatuur zeer duurzaam en betrouwbaar was.
Vanmiddag komt voor de 8e keer in drie jaar een monteur langs. De oven en stoomoven zijn bijzonder vaak stuk, soms kwam de monteur zelfs voor beide apparaten tegelijk (!).
De fabriek geeft aan dat ze elke keer doen wat nodig is: wéér een monteur sturen. Ik baal ervan dat ik elke keer moet hopen dat de oven niet uitvalt.. Inmiddels ben ik het zat, hier hebben we niet voor betaald. Steeds maar weer een monteur sturen vind ik geen oplossing. Waar heb ik recht op en hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.