Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een nieuwe droger. De was daarin wordt loei-heet! Hoe weet ik wat normale, of acceptabele warmte is?

Ik heb geen thermometer hiervoor, en uiteindelijk slaat de droger wel af. Alleen voelt de was dan voor mij zó heet, dat ik bijna denk daardoor brand te kunnen krijgen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar krijg je echt geen brand van,daar zijn die dingen tegen beveiligd.
Onze was komt er ook zo heet uit dat je het soms bijna niet kan beetpakken,je moet het deurtje open zetten en ff laten afkoelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier ook hetzelfde,maar als je het eng vindt dan zou je de droger ook op de koelere stand kunnen zetten als je dit hebt,het duurt alleen veel langer eer de was droog is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké, bedankt dames (denk ik..) Ik heb voor alle zekerheid maar een rookmelder in de kast gelegd...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De was wordt ook "loei heet". Tenminste als ik mijn wasdroger op "kastdroog" zet wordt de was het allerheetst. Zet ik het op "strijkdroog" dan is het een stuk minder heet.

Bij kastdroog kan ik de was er ook niet meteen uitpakken. Ik zet dan even de deur open en laat het bekoelen. Bij het eruit halen sla ik de droge was nog even uit. Het is beter om de was niet heet of warm in de kast te leggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding