waar kan ik het beste mijn rookmelder plaatsen?
heb al een aardig tijdje geleden van die leuke rookmelders gekocht voor op de kamers van de kinderen, je weet wel, zo'n vogeltje, (naast de officiele voor de zekerheid, die hangen al) maar waar kan ik die het beste plaatsen t.o.v. de deur? (staat dus niet in de gebruiksaanwijzing, handig....NOT)
op veel plaatjes zie je bijna in het midden van je plafond, vind ik in dit geval niet echt een optie, dus 1: hang ik hem achter de deur aan het plafond? (dit is mogelijk op de babykamer maar de kamer van de andere meiden heeft een verlaagd plafond en dan zit ie, zelfs helemaal in de hoek wat iig geen goede plek is, de deur in de weg) of 2. schuin in de deuropening aan het plafond? of, juist heel wat anders, 3: een hele andere hoek van de kamer?
heb een buurman die brandweer is en zou er zo heen kunnen lopen, alleen weinig zinvol, hij is niet thuis en ik (eigenwijs, hormoonbom, zwanger enzo) wil het graag nu "even" doen....
Toegevoegd na 14 minuten:
heb alle vragen op gv over rookmelders al bekeken maar heb niets gevonden over de plek per ruimte, alleen welke ruimten....en dat vond ik ook al op google, dus weet nu nog niet waar.....
laat je buur/maatje dat maar oplossen ;) eigenwijs mens !!
er wordt niet door jouzelf op ladders, trapjes of stoelen geklommen, hè?!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.