Hoe krijg ik een kamer van het huis warm terwijl de thermostaat uitgezet is?
Mijn moeder zet altijd de thermostaat uit als ze gaat schoonmaken (omdat het dan zo warm is), met het gevolg dat mijn slaapkamer ijskoud is en ik mijn handen de hele dag niet meer voel... Maar mijn verwarming doet het dan ook niet! Ik kan aan die knop draaien tot ik een ons weeg, maar er gebeurt helemaal niks. Ik zou graag een prive thermosstaatje in mijn slaapkamer willen hebben, zodat ik het op mijn kamer lekker warm heb terwijl de rest van het huis gewoon koud is. Weet iemand hoe ik daaraan kan komen en hoe ik hem zelf kan installeren? Misschien zo'n thermostaatknopje voor op je verwarming? Ik weet niet goed hoe dit werkt. Ik ben zelf totaal niet technisch en er mogen ook geen snoeren aanzitten, aangezien die door de muren naar boven getrokken moeten worden en mijn ouders het niet goed gaan vinden als ik gaten in de muur ga boren of de plinten ga verwijderen. Ik denk ook niet dat mijn vader die thermostaat voor me gaat installeren, aangezien hij het vast flauwekul vindt dat ik het altijd koud heb.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.