Ontevreden over dienstverlening service contract cv-installatie. Wat kan ik doen?
Ik huur al jaren een intergas combi compact hr22 via Nuon en heb (via Nuon) een service contract bij Feenstra.
Nou betaal ik flink voor dit service contract, dus ik mag verwachten dat de dienstverlening een beetje fatsoenlijk is.
Nou heb ik al 3 keer voor 3 verschillende klachten een onderhoudsmonteur over de vloer gehad. Een keer voor problemen met de watertemperatuur (douche wordt ineens koud en water uit de kraan is de ene keer loeiheet en de andere keer wordt het maar lafjes-warm).
De keer er op kwam er een onderhoudsman langs omdat de installatie lekt zodra ik tapcomfort inschakel. Hierbij constateerde hij ook dat het isolatie materiaal binnen in de installatie half vergaan is.
Elke keer vertrokken ze onverrichter zaken met een opmerking als "tja ik weet het ook niet meneer, kijkt u het nog maar even aan".
Ik vind dit raar beleid, je zou verwachten dat er bij een erkent monteur bij deze klachten een lampje gaat branden en desnoods een vervolg afspraak maakt om het hele apparaat uit elkaar te trekken...
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet....ik zeg liever het service contract op en gooi het geld direct in de wc...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.