mijn vaatwasser merk miele type g 579 sc pakt geen water, iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
wij hebben 2 maanden terug een vaatwasser gekregen, daar wij nog geen aansluiting hadden, hebben we die eerst gemaakt, nu is dat sinds vandaag voor elkaar en hebben de vaatwasser aangesloten, eerst hebben we de filter schoongemaakt, zout toegevoegd, glasspoelmiddel toegevoegd, en toen eerst een proefrit gemaakt, maar daar kwamen we er al snel achter dat die wel zijn programma pakte maar geen water naar de machine aanvoerde, nu hebben we er een paar liter water in gegooit, en plots ging die wel zelf water aanvoeren, maar helaas was dit van korte duur, want nadat die het water had afgezogen, en weer water heen moest pompen deed die weer hetzelfde(Geen water aanvoeren) nou is mijn vraag weet iemand hoe het kan dat die geen water zelf aanvoerd, maar wel water aan kan voeren als je er water in gooit, en wat het misschien kan zijn .
alvast bedankt.
gr jose
Als ik zo lees is de klok in de war en om dat te laten repareren is erg kostbaar.
Weet niet wat dit voor effect heeft.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.