Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een tosti ijzer goed schoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

•Aangekoekte kaas in het tosti ijzer kan je verwijderen door tijdens het afkoelen van het apparaat wat natte keukenrol er tussen te doen
• Na het gebruik van een tosti ijzer meteen met een keukenrol afnemen is de makkelijkste manier om het apparaat schoon te krijgen
• Smeer de binnenkant en de buitenkant van het apparaat in met slaolie. Verwarm het apparaat vervolgens een korte tijd door hem aan te zetten. Laat het tosti ijzer daarna een half uur afkoelen en neem tenslotte het apparaat af met de keukenrol
• Als het apparaat nog warm is van het gebruik, doe dan wat olijfolie op een keukenrol en veeg het apparaat schoon
• Je voorkomt etensresten op het tosti apparaat door de tosti aan de buitenkant in te smeren met boter.

Meer lezen: http://www.poetsadvies.nl/schoonmaken/keukenapparatuur/tosti-ijzer#ixzz1mMyl1FZ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

beetje olijfolie erop en schoonwrijven met keukenrol, dan kan hij zo de kast in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een tosti ijzer in de vorm van 2 grill platen. Niet elke keer maar regelmatig leg ik een natte keukendoek gedrenkt in een sopje ertussen en laat dit een nacht intrekken. Wat aangekoekt is weekt dan los. daarna met een sponsje of doek naspoelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens Cillit Bang, met de groene kap. Spul gaat best lang mee, en heb daar gisteren mijn ontzettend vettige afzuigkap goed mee schoon gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het erg aangekoekt is kun je hem het best insmeren met groene zeep, een nacht wachten en het er dan afhalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die kun je gewoon in de afwasmachine doen.
Je kunt hem zelfs direct daarna weer gebruiken, het elektrische gedeelte kan wel tegen een beetje vocht en door het gebruik is hij supersnel droog.
Zo doe ik het altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing