Hoe kun je met je mobiel 1 lange film/opname maken?
Vroeger maakte mijn vader altijd familiefilms met de videorecorder. Uiteindelijk kon je dan anderhalf uur genieten van verschillende momenten die je met je familie hebt meegemaakt. Hier voor in de plaats zijn naar mijn idee de mobiele telefoons met camera en opnamefunctie gekomen. Echter wat ik hier jammer aan vind, is dat je met je mobiel alleen aparte opnames kunt maken en er niet voor kunt kiezen een nieuwe opname toe te voegen aan de reeks ervoor. Je kunt dus geen lange film meer maken. Mijn vraag is: kan dit inderdaad niet en is de enige optie alle losse filmpjes aan elkaar editen bv. met behulp van een app? Of kan dit wel? Zo ja, hoe dan?
Nonsens. Dat jij niet weet hoe het moet zegt niet dat het niet kan. "Hier voor in de plaats zijn naar mijn idee de mobiele telefoons met camera en opnamefunctie gekomen."
Neen. Opnemen met een smartphone is een alternatief, videocamera's bestaan nog steeds. Echter die maken ook losse bestanden, niet "1 lange film", net als een smartphone.
https://www.cameranu.nl/nl/camcorders?bgid=39342-5NQSKLAY44MJS-429631015843&gclid=CjwKCAiAz4b_BRBbEiwA5XlVViVZVf8ewd2nz2E91T_meydMK4LY2bxF6oX6iTre_sdEfDtAdVGJpBoC7tYQAvD_BwE
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.