wat is een goede huisbewakingscamera?
Ik zag in de kruitvatfolder een bewakingscamera van 59 voor 39 euro.
Als ik op vakantie ben wil ik graag een bewakingscamera. Ik wil het al sinds de toenmalige huismeester mijn huis is binnengegaan met de moedersleutel om de werkers in de gelegenheid te stellen een spionnetje in mijn deur te maken. (Iedereen kreeg zo'n ding in de deur) Ik was toen op vakantie, maar hij had moeten wachten tot ik terug was. Ik wist nergens van.
Hij had dat nooit mogen doen. Nu woont ie een paar huizen verderop en is geen huismeester meer in deze flat. Ook zegt de nieuwe huismeester dat de moedersleutel nu niet meer gebruikt kan worden, omdat ze ons de keuze hebben gegeven een kluisje aan de muur te laten bevestigen, waarin je je sleutel kan bewaren. Ik heb nu zo'n kluisje met pincode. daarna zou de moedersleutel vernietigd worden
Toch heb ik er sinds die tijd een akelig gevoel over en wil toch een camera in mijn kleine appartementje voor als ik op vakantie ben. Stel dat die vorige huismeester nog een reservesleutel heeft. Ik blijf er een rot gevoel over hebben. Vandaar die camera.
Die camera (kruitvatfolder) gaat via je internetverbinding. Maar ik vraag me af of je wel wat hebt voor die prijs en of dat wel werkt.
vr gr Gonna
Toegevoegd na 15 uur:
Even een aanvulling. Ik zoek een camera, die alleen opneemt als er beweging is en die ik als ik thuiskom van vakantie kan bezien op? Laptop? Of op het cameraatje zelf?
Niet uren kijken dus.
- Beawakingscamera store
http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/0804160/
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.