Waardoor komt het als je niet alle foto's van een fotocamera direct kan kopiëren naar een laptop (zie toelichting)?
Een kennis van mij wilde de foto's van zijn camera op zijn laptop zetten, maar slechts een deel van de foto's bleek achteraf gekopieerd te zijn.
Toen heb ik het met mijn laptop geprobeerd, als ik de camera op mijn laptop aansluit en de map waarin de foto's zitten open, zie ik wel direct alle foto's. Maar als ik dan alles selecteer via Ctrl+A, en het dan kopieer, kopieert hij slechts een deel van de foto's. Ditmaal was er een ander aantal gekopieerd dan toen die kennis het probeerde, bij beide beginnen ze bij foto 1 en stoppen ze op een gegeven moment blijkbaar.
Toen ik het een minuut later nog eens probeerde, werden wel alle foto's gekopieerd (voor zover ik kon zien). Waardoor komt dat?
Mijn gok is dat nog niet alle foto's volledig geladen waren de eerste keer, het aantal foto's dat geselecteerd werd was veel groter dan het aantal dat gekopieerd werd, dus dat begrijp ik niet.
Is dit een bekend probleem?
Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, beetje rare zin ervan gemaakt. Het moet zijn:
Mijn gok is dat nog niet alle foto's volledig geladen waren de eerste keer, MAAR het aantal foto's dat geselecteerd werd was...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.