Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb net een lcd beschermer op mijn spiegelreflex geplakt, maar ben ontevreden over het resultaat, hoe krijg ik de lijm eraf?

Ik moest hem precies in een keer er goed op plakken, helaas net niet gelukt:(. Nu zie je lijm op het lcd scherm... er staat in de beschrijving: "soak the cloth with the cleaning liquid or neutral detergent". Wat is de naam voor het schoonmaak middel? ik wil mijn camera niet beschadingen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
851
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon afwasmiddel of groene zeep gebruiken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik persoonlijk voor alle LCD/LED schermen en touch screens die ik heb een blauw goedje van Philips. Je sprayt het op je scherm, even het bijgeleverde doekje er overheen en klaar. Het doet echt wonderen. In mijn bron staat de link naar de officiele site van Philips die er 15 euro voor vraagt. Bij de Mediamarkt kocht ik het eind vorig jaar voor 6 euro dus dat moet je dan even navragen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mooie tip... +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt:)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding