Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je je Playstation 3 scherm filmen (bekijk extra uitleg) ?

Ik ben van plan een game channel te beginnen op Youtube.

Nu wil ik dus mijn Playstation 3 scherm filmen en vervolgens op mijn computer zetten waar ik het bewerk en op Youtube zet.

Op internet zie ik Engelse uitleg staan waar ik niks van snap, kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je filmt niet je scherm maar je captured de video output normaliter (scherm filmen ziet er niet uit).

Hier is speciale hardware voor gemaakt. Roxio heeft een bekende:

http://www.roxio.com/enu/products/game-capture/console/overview.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je de link geven van het filmpje/uitleg die je hebt. Gratis is het nooit, je zal altijd kabeltjes en een opname apparaat nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat kost een camera? Wat kost een DVD-recorder (geen speler)? Videocamera's met een video in connectie zijn haast niet te vinden, zeker nu niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die gozer in het eerste filmpje heeft een desktop met ingebouwde (daar komt ie) capture card. Dat heeft hoogstens 0,1 procent van alle desktops (die van jou dus niet*). Je zal dan dus een capturecard moeten kopen en een desktop (wat is er gratis?). *99.9% zekere gok De jongen in het tweede filmpje heeft een camera met video in, wat vrij ongewoon is (hoewel hij zegt dat elke camera het bijna heeft). Maar dan nog een camera is NIET gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mensen in deze filmpjes snappen niet wat gratis is. Zij hebben de apparatuur (camera met video in, video capture card, dvd recorder) al in huis tja ik kan ook gratis alles doen als ik het al heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het kan dus niet met elke videocamera, de camera moet beschikken over een video-in. Niet iedereen heeft een camera en zeker niet iedereen heeft een camera met video-in. Pak jouw videocamera maar (blijkbaar heb je er een) en zoek de video-in connector maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ook je laatste videofilmpje heeft een ingebouwde CAPTURE-CARD die je moet HEBBEN en welke NIET GRATIS zijn. (zoals in de uitleg van het filmpje staat) "Can I do this with a laptop?
No this is a capture card built into the pc laptops are not big enough for this." Denk maar na, er is geen gratis manier als je bezit: -tv
-ps3 je zal altijd moeten hebben: camera MET video-in (wat bijzonder is) {niet gratis}
dvd-recorder {niet gratis)
computer {niet gratis} met capture card {niet gratis} Gratis is hoe dan ook niet mogelijk (alleen als je de spullen bezit en ik gok dat je die niet bezit).

Andere antwoorden (1)

Het is hardware, dat kan niet gratis zijn. Ik heb een HD-PVR en hij doet het nog prima. Die kost wel rond de 180 euro nieuw maar dan kan je wel in HD opnemen. Met een dazzle of roxio kom je tegenwoordig niet ver omdat als je jouw gameplays op andere bekende kanalen wil promoten zulen je video's in HD moeten zijn. Zij accepteren namelijk geen HQ video's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: