Wat mis ik nog op me lijstje voor de EOS1000D?
Ik ben op dit moment een lijst aan het maken voor mijn camera. Maar ik denk dat ik nog wat vergeten ben. Kan iemand de lijst aanvullen? (en dan compleet posten, erg handig voor anderen misschien ook, die ook niet exact weten wat ze erbij willen). (Kosten zijn even niet belangrijk)
Op dit moment heb ik zelf de camera, de standaardlens met zonnekap/uv haze filter, een waterdichte tas en een statief. Tevens een reserve camera, mobiel en me pieper (ja ben 112 fotograaf).
Ik ben van plan om voor me verjaardag een regenhoes te vragen en/of een batterijgrip met accu's, of deze eventueel later met de volgende items zelf te kopen: een tas voor mijn lensen, een telezoom/macro lens (met natuurlijk ook weer een filter en zonnekap) en eventueel nog een statief (zodat als ik een enorme lens koop, die ook stil blijft staan, huidige statief kan max 5 kilo aan volgens de beschrijving.).
Maar hierna, weet ik het niet echt meer. Het gaat ook misschien niet spoedig gebeuren, maar, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat ik nog meer nodig heb en zo een geordend lijstje als dit (hieronder) te maken:
- Camera
- Lens (lenzen), met zonnekap/filter
- Waterhoes
- Reserve camera (Compact)
- Mobiel (Reserve camera, communicatiemiddel)
- Pieper (alleen als je ook 112 fotograaf ben handig).
- Batterijgrip (met 2 accu's erbij)
- Tas(sen)
- Statief(en)
Alvast bedankt voor de hulp. Excuses voor mijn ABN!
We spreken over de EOS1000D op dit moment. Maar misschien voor andere DSLR's is dit ook handig.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.