Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn kodak playsport videocamera waterproof, kan niet meer filmen. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Hij doet alsof hij 1 seconde filmt, en stopt er dan mee. Vervolgens staat dit filmpje ook niet tussen de 'films'. We hebben de SD kaart al geformatteerd en leeggehaald.

Toegevoegd na 34 minuten:
Hij heeft BTW wel gewerkt, niet vandaag. Maar een maand geleden hebben we er een hoop me gefilmd (deze filmpjes hebben we er wel allemaal afgehaald)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
953
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je er mee in het water proberen te filmen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog niet, ik heb hem eigenlijk nog amper gebruikt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als ik het zo hoor is hij nog niet zo oud, ga naar de winkel en zeg dat hij niet naar behoren werkt, als je bij een beetje goeie het hebt gekocht nemen ze hem terug voor reparatie of krijg jij kosteloos een nieuwe/vervangende of je geld terug al dan niet in de vorm van waardebonnen.

Succes!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, alleen zou het leuk zijn als we hem komende 2 weken kunnen gebruiken. We zitten namelijk in Kroatië:P
Ik gok dat het gebruikte kaartje een "oude" SD-kaart is en je een SDHC kaartje nodig hebt om te filmen, SDHC kan een hogere snelheid aan welke vaak nodig is voor film.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb nog even gekeken en niet alleen moet de kaart SDHC zijn ook moet deze minimaal Class 4 zijn. Er moet een 4 (of hoger) staan. De afbeelding is een class 4, je ziet het aan de 4 in de C
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een SDHC (sorry, ik had er niet naar gekeken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is precies hetzelfde kaartje. Behalve dat die van mij 8GB is. Maar voor de rest is hij precies hetzelfde. Maar hij heeft het wel gedaan, zit er niet ergens een instelling verkeerd? of iets anders?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding