Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Watercamera?

Ik ga binnenkort naar COO daar ga ik kanoën en daar wil ik een waterdichte camera voor maximaal €60? Ik heb er al eentje gezien maar die had echt heleslechte kwaliteit. Dus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
740

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Op www.bartsmit.nl en dan bij gadgets volgens mij, zijn onderwater camara's in verschillende kleuren voor €30.-

Toegevoegd na 31 seconden:
http://www.bartsmit.com/gadgets/digitale-camera-s Dit is de link;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb laatst bij de fotograaf een wegwerpcamera gekocht, en is waterdicht! Kosten: rond de zes euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een waterdichte camera van enige kwaliteit ga je niet krijgen voor 60 euro.

Zelf heb ik goede ervaringen met de olympus tough camera's welke rond de 150-200 euro liggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je al een camera hebt kun je daar ook speciale cases en hoesjes boj kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die olympus modellen zou ik ook wel willen hebben, dat zijn wel een mooie apparaatjes. Voor 60 euro een camera kopen lijkt me een valse bezuiniging, want zo een olympus is bestand tegen stof, stoten en water en kan dus wel een paar decennia mee. Je moet dan wel in de gaten houden dat je af en toe de afdichtringen vervangt.
Het is ook mogelijk om een onderwaterzak van aquapack of iets dergelijks te kopen en een andere camera te gebruiken, maar dat levert ook nauwelijks een bezuiniging op, zo een zak is ook gauw 4 tientjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding