Is er een site waar je foto's kunt plaatsen zodat anderen commentaar op kunnen geven?
Het liefst dus van professionele commentaar, want alleen maar wauw of super, daarvan kan je niet groeien.
Niet dat ik zo goed ben... Maar dat wil ik wel worden...
Toegevoegd na 49 minuten:
Bedankt allemaal voor de suggesties.
Een beetje een persoonlijke background. Ik heb een opleiding aan de fotoacademie in Amsterdam gezeten maar voortijdig gestopt. Nu zoek ik dus wel naar commentaar op niveau waarbij je ook een hele serie kunt neerleggen ergens. Zodat zowel op de foto's afzonderlijk commentaar kan komen als op de serie in zijn geheel.
Hierbij heb ik voornamelijk behoefte om seriematig een project op te starten en ik samen met het commentaar verbeteringen kan maken door de foto's opnieuw te maken en zo een betere serie als geheel kan krijgen.
In de serie wil ik een thema leggen en volgens seriematigheid groeien op concept basis en het leren zoeken naar een eigen stijl.
Een fotoclub is zeker een alternatief, maar niet op dit moment gezien ik te weinig tijd heb om me hieraan te binden.
Daardoor zag ik deze interessante vraag, die al wat waardevolle antwoorden heeft opgeleverd, voorbij komen. In plaats te verdrinken in de super-stomme iPhone vraagjes.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.