Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een cassette deck aan sluiten sluiten aan een home cinema?

ik zou een cassette deck willen kopen om oude cassette te spelen natuurlijk weet ik ook dat het zonde versterker niet zal spelen toch geen geluid zult horen maar nu is de vraag kan ik mijn home cinema gebruiken als versterker? of is dat niet het zelfde als een gewone versterker?

Picture for question
7 uur geleden
in: Audio
149
Utrecht
7 uur geleden
Kijk even welke audio input aansluitingen er zijn. Ik neem aan dat je cassettedeck een witte en een rode tulpstekker aansluiting heeft. Die moet je dan op de line-in (of CD/tape) aansluiten (niet op "phono" mocht deze er nog zijn). Het zou dan moeten werken.
BonBonvanJohn
7 uur geleden
Je versterker moet zowel een audio input als output hebben aangezien een cassettedeck dat ook heeft ivm afspelen en opnemen (play/rec)
LeonardN
5 uur geleden
@BBvJ Nee een output is niet nodig als je enkel een cassette AF wil spelen, zoals de vrager in de vraag aangeeft.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja dat kan.

De versterker die je toont heeft gewoon een stereo tulp ingang.
(Lees meer...)
5 uur geleden
LeonardN
5 uur geleden
Aangezien de bron 2.0 is zal je waarschijnlijk enkel de muziek over 2 speakers horen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding