Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een subwoofer ' standby' aan laten staan< 0.8W verbruik>?

Nu doe ik iedere keer de subwoofer uit en de schakelaar zit aan de achterkant. Bij mn vorige homecinemaset zat er achter de versterker een stopkontact waar in de stekker van de subwoofer in deed. Bij het uitschakelen van de HC ging ook de subwoofer uit. Bij deze nieuwe HC zit er geen stopcontact achter.

een week geleden
in: Audio
446
TurfGraver
een week geleden
Dat kan. Dan staat je sw standby.
soundstorm
een week geleden
Krijg weleens de indruk dat als je iedere keer de subwoofer aan en uitzet dat het schadelijke is voor het apparaat en de werking ervan
jc54
een week geleden
Als je de HC aangesloten hebt volgens de handleiding, dan is het normaal dat de SW op stand-by blijft staan. (Is bij mijn Harman Kardon ook zo).
TurfGraver
een week geleden
Standby luistert alleen naar signaal van afstandsbediening of audio input en schakelt daarna SW in.
Dus geen verschil met knop aan of uit anders dan klein vebruik.
SingingCoyote13
een week geleden
ik meen dat vroeger het een algemeen bekend feit was dat boxen kunnen doorbranden als je ze bv een hele nacht laat aanstaan, ook al speel je er geen audio/muziek door. weet niet of dat nu nog geldt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding