Wat kan ik doen om geluids problemen met de NEXT mini icm een (yamaha) home cinema te voorkomen?

Ik heb onlangs een Ziggo Next mini ontvangen ter inruil van de Horizonbox.
Vervolgens heb ik een nieuwe home cinema aangeschaft van het merk Yamaha die nog wel aangesloten moet worden. Per toeval las ik oa op het ziggo forum dat er relatief veel klanten zijn met geluids problemen met de NEXT / home cinema waar eigenlijk nog niet een oplossing voor is. Althans als ik de info mag geloven. Ik hou nu mn hart al vast wanneer ik mn aansluiting van de home cinema gaan doen.

2 uur geleden
in: Audio
jc54
een uur geleden
En wat zou dat geluidsprobleem dan inhouden?
soundstorm
een uur geleden
geen geluid of het weg vallen van het geluid icm home cinema en het schijn voor te komen bij gebruik van de NEXT

Geef als eerste antwoord