Wat wordt bedoeld met woordenboek op een mp3/mp4 speler en waar download ik die ?
ik heb deze mp3/mp4 speler gekocht
https://www.bol.com/nl/nl/p/vaive-hifi-mp3-mp4-speler-bluetooth-voice-recorder-dicatafoon-fm-radio/9300000075742658/
er zijn veel onduidelijkheden in de handleiding en evenzo de website ervan
de fabrikant heeft niet eens een website. na veel moeite en proberen heb
ik uiteindelijk de video speler werkend gekregen erop, waarover praktisch geen enkele info stond in de handleiding zodat ik talloze videocodes moest uitproberen. nu doet hetzelfde zich voor bij de functie in het hoofdmenu getiteld "woordenboeken". wat hiermee bedoeld wordt is me niet eens duidelijk. de "eboek" functie in het menu werkt zij het voor alleen .txt (dos)
formaat textbestanden. maar woordenboeken vindt niks op de microsd.
ik weet praktisch zeker dat dit een werkende functie behoort te zijn maar
de fabrikant heeft gewoon te weinig info in de handleiding beschreven hierover. ik weet niet eens welke bestands extensie deze woordenboeken
zouden moeten zijn. heeft iemand een suggestie wat ik kan doen ?
er zijn een paar opties in het hoofdmenu, "muziek" "ebook" "video" "fotos" "woordenboeken" "instellingen" "voice recorder" "radio".
kan iemand mij uitleggen wat de fabrikant vaive (welke onvindbaar is op het net) bedoeld met woordenboeken, en evt waar ik die kan downloaden.
Waarom koopt iemand anno 2023 nog een MP3/MP4-speler?
Alle functies die erop zitten worden toch met gemak door elke smartphone al vervuld (en blijkbaar beter)?
Daarnaast lijkt me dat ebooks lezen op een smartphone al krap is, laat staan op zo'n schermpje.
De term E-book zegt verder niets over het formaat(extensie). Hoewel vaak .epub en .pdf bedoeld worden is .txt ook prima om onder de definitie te vallen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.