Kan ik een tracklijst zichtbaar maken van nummers die ik via de radio hoor? Hoe doe je dat?
Via mijn USB luister ik naar mijn radio. Nou wil ik weten of het mogelijk is om de nummers in de volgorde waarop mijn radio de nummers afspeelt.
Zo ja, hoe doe ik dat dan?
Eerste zin radio=muziek.
afspeelt laat zien.
afspeelt laat zien op een een of ander apparaat.
Als deze afspeelt weet ik dus niet altijd naar welk nummer ik luister. Daarnaast heeft de radio geen "readout"/zijn niet alle nummers benoemd, behalve "Nummer12.MP3"
Ik kan dan natuurlijk wel het nummer ervoor opschrijven of erna wat ik wel ken, dan de USBstick weer in mijn PC stoppen en dan het nummer handmatig opzoeken, maar ik vroeg me af of ik op een snellere makkelijkere manier de nummers te weten kan komen. Maar ik zie ook nog steeds een heel ander verhaal als mogelijkheid voor me. Zo weinig info geef je en zo weinig verhaal maak je. -Staan de nummers per "CD" in een map, of ze staan ze allemaal los door elkaar?
-Speelt je "radio" de nummers random af?
-Zijn de nummers genummerd?
01-Hello.mp3
02-Goodbye.mp3
En als deze niet-random afspeelt
Dan kan je toch heel makkelijk zelf de lijst van nummers en namen even uitprinten, of als textbestand op je laptop/mobiel, inclusief het tracknummer.
Als je een nummer dan niet meer weet, kijk je naar het tracknummer en zoek je op welk nummer het is. Maar nee ik zie geen manier waarop de tracklijst automatisch zichtbaar wordt. Je zou een mobiel met de app Shazam naast je radio kunnen leggen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.