Is er een a/v receiver te koop met meer dan 11.2 kanalen? (Lees extra uitleg A.U.B.)
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik inderdaad zo'n ''wall street guy'' ben. Ik ben op dit moment bezig met een thuisbioscoop. Ik wil zowel Dolby Atmos als Auro 3D combineren doormiddel van het standaard Dolby Atmos in een 11.4.8 opstelling. Om het Aura 3D er mooi bij te combineren wil ik een dubbele laag van speakers. Daarmee bedoel ik dat ik bovenop elk van de 11 surround speakers een identiek exemplaar wil plaatsen. Ik ben nog aan het twijfelen of ik ook boven de 4 subwoofers een extra exemplaar plaats. Dit allemaal bij elkaar opgeteld betekend 30 speaker kanalen en 8 subwoofer kanalen (30.8). Zoals u misschien al had verwacht mag de receiver een professioneel exemplaar zijn. Het liefst wil ik een receiver van onder de €100.000,-, maar als dat echt niet lukt dan mag het er ook over heen zijn. Ik zal u zeer dankbaar zijn als u mij kunt helpen :)
Als je het eerste kiest, sluit er dan maar 4 +sub aan, laat de rest voor de show staan, je hoort het verschilt het niet. Ga je voor kwaliteit, zou ik me eerst maar eens in de materie verdiepen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.