Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er kleine audio spelers met usb en aux?

Hallo,

Ik zoek een mini audio speler waar ik een usb in kan doen en een aux/tulp kabel en er moet of bluetooth verbinding in zitten en anders nog een extra aux/tulp aansluiting. De uitgang poort moet ook tulp/aux zijn zodat die in mijn radio kan. Ik weet bijna 100% zeker dat zoeits bestaat maar ik kan het zelf maar niet vinden miss dat iemand anders mij kan helpen.

Mvg Levy

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In principe voldoet bijna elke smartphone daaraan zou ik zeggen. En ik gok ook de meeste MP3-spelers tegenwoordig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

misschien is dit wat je bedoelt

http://www.dx.com/p/bluetooth-mp3-decoding-board-module-w-sd-card-slot-usb-2-0-port-fm-remote-black-white-202155#.VvU5GhLhBE8

Toegevoegd na 1 minuut:
op www.dx.com kun je gigantisch veel van dit soort mini spelertjes krijgen. heb er zelf ook ooit 1 bestelt; werkt fantastisch voor mijn kratradio.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Kijk eens naar een HEOS 1 speaker. Daar heb je de mogelijkheid mee om muziek te streamen vanaf online radiozenders, daarnaast kun je ook muziek via wifi/bluetooth of aux vanaf je telefoon op de speaker afspelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: